Friday 6 May 2011

وریفای کردن بانک آلرتی پی تایید نشده

وریفای کردن بانک alertpay (تایید نشده)
اگر حساب الکترونیکی paypal و alerpay را باز کرده اید این حساب  ها  وریفای نشده  (یا تایید نشده) است.حساب وریفای نشده دارای یک سری محدودیت ها است.همکنون به شرح محودیت ها و نحوه وریفای کردن می پردازیم. محدودیت حساب وریفای نشده paypal: در حالتی که حساب شما وریفای نشده باشد شما در یک ماه نمی توانید بیشتر از $600 از حسابتان برداشت کنید.یعنی در هر ماه فقط می توانید تا$ 600  پول انتقال دهید. ولی می توان تا بی نهایت به حساب شما پول ریخت.(هیچ محدودیتی برای واریز پول به حساب شما وجود ندارد)حال اگر درامد شما در یک ماه بیشتر از $ 600 شد و خواستید این مقدار پول را برداشت کنید باید حساب شما وریفای شده باشد.برای وریفای کردن حساب خود باید یک master card یا یک visa card داشته باشد.اصلا نگران نباشید.چون می توان با ورود به سایت www.paymentiran.com وسفارش یک ویزا کارت فیزیکی فیزیکی به مبلغ 120 هزار تومان صاحب یک مستر کارت فیزیکی شوید و یا با پرداخت 20هزار تومان صاحب یک مستر کارت مجازی شوید.
تفاوت کارت مجازی با کارت فیزیکی چیست ؟
کارت مجازی در واقع تنها مشخصات مندرج بر روی کارت و لازم برای پرداخت میباشد که به آدرس پست الکترونیکی فرد ارسال میگردد، این نوع کارت ماهیت فیزیکی ندارد و در معاملات اینترنتی و یا معاملاتی که از طریق فکس یا تلفن انجام میپذیرد کاربرد دارد.

کارت  ویرچوال (مجازی) جهت کاربرد در اینترنت کاملا مانند کارت پلاستیکی می باشد با این تفاوت که شما فقط مشخصات کارت را دریافت می کنید و فقط به مقدار شارژی که در حساب خود دارید می توانید خرید کنید یا پول پرداخت کنید مزیت این کارت در عدم دریافت کارمزد به ازای هر خرید که انجام می دهید و از نظر امنیتی عدم امکان شارژ کارت شما بیش از مبلغ درون کارت وجود ندارد
کارت فیزیکی  همانند کارتهای موجود در شبکه بانکی ایران میباشد و از آنها علاوه بر استفاده هایی که برای کارت مجازی وجود داردمیتوان در پایانه های فروش(
POS)، هتلها و... اقدام به پرداخت نمود و همچنین از دستگاههای خودپرداز سراسر جهان که لوگوی MasterCard  را دارند پول دریافت کرد.
كارت مجازی همانندكارت فیزیكی (یاپلاستیكی )می باشدبااین تفاوت كه كارت مذكورفقط درخریدهای اینترنتی مورد استفاده قرارمی گیردوازآن جهت برداشت پول ازدستگاههای خودپردازیاATMوهمچنین كارت خوانهای فروشگاهی (POS )نمی توان استفاده نمود.

لازم به ذکر است شبکه بانکی کشور ایران (شتاب) مجهز به سیستم پرداخت
MasterCard - Visa Card نمیباشد.

محدودیت های حساب alertpay:  در حساب های تایید نشده alertpay شما میتوانیید تا حداکثر $999 برداشت کنید.یعنی کل پولی که می توانید برداشت کنید$ 999 است.فرق آن با paypal در این است که میتوانیید یکجا         $ 999 خود را برداشت کنید.ولی دیگر نمی توانید پول دیگری برداشت کنید.برای رفع این محدودیت 2 راه حل وجود دارد.
راه حل اول: همانطور که در بالا گفته شد باید یک مستر کارت بخرید و اطلاعات مستر کارت خود را وارد کنید.
راه حل دوم:اگر یک آشنا در خارج از ایران دارید می توانید شماره تلفن آن شخص را وارد کنید.سپس یک sms برای آن شخص می آید که حاوی یک کد است که باید این کد را در سایت وارد کنید.اگر آشنا ندارید می توانید در چت روم ها یک نفر را پیدا کنید.

آموزش تصویری وریفای کردن حساب aletpay (از طریق موبایل)

(توجه در صورتی که کشور آمریکا رو انتخاب کرده باشید به عنوان کشور محل سکونت این روش به تنهایی برای ویرفای کردن حساب کافی نیست و نیاز به ارسال مدارک به بانک نیز می باشد.)
برای ادامه مطالب کلیک کنید<<<<ادامه مطالب


ادامه مطلب

No comments:

Post a Comment